Verzending en Retour
Deze pagina bevat informatie over Verzending en Retour met betrekking tot de AEMICS Webshop
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht de levering langer duren dan verwacht brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen €4,95.
Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Het exacte moment van aflevering kunnen wij niet garanderen.
Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren, u krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan AEMICS geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via order@aemics.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar order@aemics.nl.